Jak správně na kompletní objednávku?
Patříte mezi naše obchodní partnery a neustále bojujete s dotazy k již zaslané objednávce? Po přečtení tohoto článku už nebudete. Pojďme se společně naučit, jak má vypadat kompletní objednávka.
Zasláním objednávky se všemi náležitostmi zkrátíte dobu potřebnou k její evidenci a Váš výrobek tak bude dříve u zákazníka.
Už nikdy se nebudete muset k zaslané objednávce vracet
Co potřebujeme vědět, než se pustíme do evidence objednávky, jsou Vaše fakturační údaje. Spousta z vás spoléhá na to, že se prostě známe :). To je pravda, snažíme se si Vás pamatovat, mějte k nám však pochopení a raději nám Vaše IČO do objednávky uveďte.
Musíme také vědět, o jaké zboží a druh objednávky se bude jednat. Objednáváte u nás pouze tabule či nástěnky? Budete chtít zakázku včetně naší montáže? Zašlete si vlastní svoz nebo si u nás objednávku vyzvednete osobně? Dejte nám tyto informace hned na začátku. Způsob expedice patří mezi klíčové náležitosti při evidenci objednávky a má vliv na dodací lhůtu.
Dodací údaje
Další podstatnou informací, bez které nelze objednávku zaevidovat, je místo dodání. Abychom mohli zaplánovat způsob expedice, musíme znát místo, kam budeme objednávku doručovat. Zasílejte, prosím, dodací adresu rovnou s objednávkou produktů. Nepište nám, že místo dodání doplníte, až bude zboží vyrobeno nebo později. Zpravidla se tak z Vaší strany již nestane a objednávka putuje zbytečně jinam.
S místem dodání souvisí i určení kontaktní osoby, která bude přítomna na místě. Ať už externí přepravce, tak naši rozvozoví pracovníci, musí vědět, na koho se mají v den doručení obracet. Jestliže nám kontakt neuvedete, automaticky přepravci dáme telefonní číslo na objednávajícího, tedy na Vás. Na školách je často zmatek a přepravce nemá v dnešní uspěchané době čas čekat, až zavolá Vám, jako obchodnímu partnerovi a Vy následně na školu, že venku stojí kurýr se zásilkou. Uvedením telefonního čísla ihned se těmto zmatkům všichni vyhneme.
Montáž VMS
Pokud máte zájem i o autorizovanou montáž VMS, uveďte tuto informaci. U každé montáže musíme znát typ stěny. Jedná se o nejčastěji chybějící údaj, který od vás nedostáváme. Kvůli neznalosti stěny se může stát to, že se montáž neuskuteční, neboť montážníci nebudou vybaveni potřebným materiálem. Přitom úspěšné dokončení montáže je Vaším i naším cílem.
Dejte nám vědět všechny doplňující informace, které o montáži máte. Pokud budeme provádět demontáž staré tabule či likvidaci, musíme počítat i s tím. K dalším důležitým informacím, které pro správnou montáž musíme znát, patří výška stropu, existence podlahového topení, stupínek ve třídě, vedení elektroinstalace, vody, počítačových sítí, jaká je přístupová cesta (schodiště, výtahy), nosnost podlahy a v neposlední řadě je třeba zajistit připravenost třídy (podlahová lišta, nábytek).
Pojďme si na závěr shrnout, co potřebujeme znát:
- fakturační údaje, na které máme objednávku zaevidovat,
- způsob expedice,
- dodací adresa, resp. místo montáže,
- kontaktní osoba pro přepravce či montážníky,
- typ stěny,
- veškeré doplňující údaje typu demontáž, likvidace, výška stropu apod.
Mějte na paměti, že jednou zapsanou objednávku již nelze měnit a fakturovat na jinou firmu či instituci.
Pokud si ani nyní nejste jisti, jaké údaje jsou pro nás důležité a potřebujeme je znát, obraťte se na naše obchodní oddělení. Rádi Vám poradíme a zaslání objednávky společně dovedeme k dokonalosti.